Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μία Ιστιοπλόος στο σχολείο μας...!!!

Κωνσταντίνα Ράπτη και Σωτηρία Σκαμάγκα  
ΜΙΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΟΣ ΣΤΟ
    ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!


Η ιστιοπλοΐα είναι τέχνη του αρμενίσματος στην θάλασσα!Χρησιμοποιώντας ως κύρια πηγή τον αέρα! Η ιστιοπλοΐα είναι στην σημερινή εποχή ένα από τα ωραιότερα αθλήματα και παίρνουν μέρος και στους Ολυμπιακούς αγώνες!!!




Εμείς αποφασίσαμε να πάρουμε συνέντευξη από μία συμμαθήτριά μας η οποία ασχολείται με την ιστιοπλοΐα την Μαρία-Ρόζα!

Πόσα χρόνια κάνεις ιστιοπλοΐα;
- Κάνω πέντε χρόνια!

Τι σου κίνησε το ενδιαφέρον για αυτήν;
- Μου αρέσει πάρα πολύ η θάλασσα! Έκανε ιστιοπλοΐα ο μπαμπάς μου ,οι θείες μου και τα ξαδέλφια μου και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ!

Έχεις δικό σου σκαφάκι;
- Ναι έχω δικό μου σκαφάκι!

Σου αρέσει να φροντίζεις το σκάφος σου;
- Μου αρέσει πολύ να φροντίζω το σκάφος μου και κάθε Χριστούγεννα πάντα παίρνω κάτι καινούργιο για το σκάφος μου!

Έχεις πέσει ποτέ από το σκάφος σου;
- Έχω πέσει μία-δύο φορές από το σκάφος μου!

 Έχεις πάει ποτέ σε αγώνες;
- Έχω πάει σε πολλούς αγώνες όπως: Διασυλλογικούς και Πανελλήνιους! Σε κάποιους από αυτούς όμως δεν είχε και τα καλύτερα καιρικά φαινόμενα!

 Τι θέσεις έχεις πάρει σε αυτούς τους αγώνες;
- Έχω βγει, δεύτερη, τέταρτη και έκτη σε Διασυλλογικούς αγώνες!

 Υπήρχαν φορές που ο καιρός να σου άλλαξε τα σχέδια;
- Μια φορά μόνο στο Πόρτο Ράφτη, που έβρεξε και δεν μας επέτρεψαν να αγωνιστούμε!

Κάθε πότε έχετε προπόνηση;
- Έχω κάθε Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή και Σαββατοκύριακα!

 Περνάτε ωραία στην προπόνηση;
- Ναι γιατί είμαστε 10-11 παιδιά και περνάμε πολύ ωραία!

 Πως νιώθεις όταν κάνεις ιστιοπλοΐα;
- Νιώθω πολύ ωραία που βρίσκομαι στη θάλασσα. Επίσης γιατί βλέπω τους φίλους μου , ταξιδεύω σε άλλες πόλεις και βλέπω θαλάσσια ζώα όπως χελώνες καρέτα-καρέτα και φώκιες.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου